Tuki ja päivitykset

S.Y.B. on SAP Partner Center of Expertise (PCoE) -sertifioitu kumppani. Kansainvälinen SAP organisaatio siten määrittää teknillisen tukemme menetelmät ja työtavat sekä auttaa vaativimmissa selvitystöissä.

Asiakkaidemme tukisopimukseen kuuluvat kaikki vianselvitykset tilanteissa, joissa tuote ei toimi oikein.

Tukisopimukseen kuuluvat myös versiopäivitykset, joita voi ladata täältä https://support.sap.com/en/index.html

Tukipyynnöt:

sähköpostiosoite support (at) syb.fi

Puhelin arkisin klo 8:00-16:00   0207 580 826

Työajan ulkopuolella päivystyspuhelin

Asiakastuen yksityiskohtaiset ohjeet oheisesta linkistä ”S.Y.B. Support Guide”.

Proaktiivinen tuki - ennakoi ja estä mahdolliset vikatilanteet

Teknillisen tuen lisäpalveluna voidaan sopia ”proaktiivinen tuki”, jonka toimintaperiaate on pyrkiä ennalta estämään mahdollisten vikatilanteiden syntyminen ja näin parantaa asiakkaan järjestelmän käytettävyyttä. Tämä tapahtuu asiakkaan tarpeiden mukaan räätälöidyllä valvontarutiinilla, joka on mahdollista suorittaa joko etäyhteyksien kautta tai paikan päällä asiakkaan tiloissa.